parkeer beheer

Verhalen, gedichten en belevenissen uit de taxi wereld.

Moderators: Gonzo 684, grobbe, remi

parkeer beheer

BerichtDoor brandenburg59 » 13 Sep 2017 13:09

het is bijna schokkend, het is dat je denkt dat je bijna gek word.
afgelopen maandag sta ik te wachten op een klant madurastraat 39, heb daar afgesproken om 10.10 uur ik sta daar dan ook precies op dat tijdstip. ik sta midden in de straat deze is eenrichting met parkeervakken aan beide zijde, ik zie aankomen rijden in mijn spiegel een scanwagen van parkeer beheer, deze stopt achter mijn auto, om hem niet te lang te hinderen zie ik een parkeervak voor nr 44 daar duik ik snel even in, hij rijd me voorbij ik weer achter uit en de klant stapt ook op dat moment in.
nou je raad het al denk ik zo . net in de brievenbus een parkeerbon van 40.50 euro , ik viel zowat van mijn kruk af , nou de volgende keer ook dat begrijpen jullie al , ik ga nooit meer opzij voor deze onderkruipsels.
brandenburg59

Re: parkeer beheer

BerichtDoor Hans taxi1003 » 14 Sep 2017 11:57

IWat ik heb gehoord is dat je bij een bezwaarschrift bijna altijd gelijk krijgt, en anders bij de rechter. Wat ik wel raar vind is dat ze volgens mij twee keer langs moeten rijden om aan te tonen dat je niet alleen even stilstond.
Lang leve bananenrepubliek Nederland
Hans taxi1003

Re: parkeer beheer

BerichtDoor Slabak » 17 Sep 2017 01:08

Soort gelijk geval gehad. Om een lang verhaal kort te maken. Ik kon aantonen dat de verplichte 2e visuele controle dmv de loggegevens van Track&Trace nooit heeft plaatsgevonden. Op het tijdstip van de 2e controle reed ik al op de A10. De parkeercontrole wordt sinds 1 jaar door een andere partij gedaan. Ik heb begrepen dat de 2e controle nu ook digitaal met tijdstip wordt vastgelegd. Zit er 5-10 min tussen de 1e en 2e dan volgt geen heffing.
Slabak

Terugkeren naar Taxi verhalen